lördag 27 februari 2010

Allt !:)

hejhej, inte haft tillgång till internet så mkt så har inte kunnat blogga :/
men nu är jag här igen! :)
vad gör alla ni i veckan då? :P
men tänkte berätta lite om min vecka som har varit sen i tisdags :)
Onsdag:
hände väl inte speciellt mycket, datorn mest, bara chilla lov typ :p
Torsdag:
hände inte så mycket, var lite trött så låg i sängen med datorn ett tag, sen kommer Olivia upp åh frågar om vi ska dra upp på stan, vi gjorde det,
såg massa snygga killar (a'
käka på mcdonalds ' ;) Sen gjorde vi väl inte så mycket mera :)
Fredag:
inte hänt mycket alls, hade kalas för min lillebror,
han fyllde 9 idag, men han ett litet kalas för sina klasskompisar i 2 timmar trodde jag skulle dö! :O, det var as jobbigt, :p
Lördag:
idag har vi firat min lillebror med liten del av släkten, & typ inte gjort någonting,
snackat med martin en massor, sen ingenting typ, men aa..

Det var väl det ända jag hade åh komma med nu! :)
men ni får väl släänga in en kommentar ;)..
pusshej <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar